Pressenyt

Opstart efter sommerferien

Mandag den 14. august starter Frederiksberg Teater op igen efter sommerferien, og så går det bare derud i hele ugens løb, med at hverdagen på de forskellige teaterhold indfinder sig igen.
Ugen efter (Mandag den 21 august starter teaterholdet Rollingerne (de 6 til 9 årige) op.
Vores medlemmer møder op til et teater der har fået en ansigtsløftning, hvor Stueetagens foyer, toiletter – Første sal Sminkerum, øvesal, opholdsrum, toilet, kontor er blevet malet, og i stueetagens foyer er der blevet sat en væg op ved trappen til første sal. På første sal i opholdsrummet, har vi sat nye stikdåser op ved bordene til PC´er til forældre der vil arbejde mens deres børn øver, vi har også ændret på udsmykningen bl.a. med nye billederammer til vores forestillingsplakater mv. så der er virkelig sket noget i lokalerne mens der har været sommer ferie.
Vi glæder os rigtig meget til at byde ”gamle” som de mange nye medlemmer der starter efter sommerferien, samt deres forældre velkommen til Frederiksberg Teater.  
Der er fast kontortid på teatret hver tirsdag fra 18.00 til 20.00 men der kan evt. grundet møder som kontorpersonalet deltager i , være uger hvor kontortiden er rykket til en anden dag.
Derfor tjek altid vores hjemmeside: http://www.frederiksbergteater.dk

På vegne af Frederiksberg Teater.
Teaterleder: Gert V. Nielsen.

 

Sommerferien 2017.
Frederiksberg Teater går nu på sommerferien, vi skal dog først lige have afviklet vores Mini Sommerlejr den 23, 24, 25 juni.
I uge 26 i sommerferien rykker håndværkerne ind  (tømmer og malere), de skal dels lave en ny væg i Foyeren ved trappen, der går op til første sal.
Foyeren skal males og det meste af første sal skal males, det gælder: Kontor, kontorgang, opholdsrum, øvesal samt sminkerum, der denne gang står for tur, så vi igen er klar til at starte op eftersommerferien på en frisk.
Og sidst men ikke mindst så håber vi på at vores udluftningsanlæg i kælderen, kommer i orden igen, så vi igen kan opholde os i vores musikrum, og kan komme til vores kostumer i kostumerummet.Udvidelse af medarbejderstaben efter sommerferien: 
På instruktørsiden har vi udvidet staben med syv nye instruktørassistenter: Instruktørassistent: Dorte Venneberg (Spilopperne)
Instruktørassistent: Rose  Hansen (Paletten) – Instruktør Elev: Tobias Freese Pedersen (Paletten)
Instruktørassistent: Zofia Zelazny (Kulissen)
Instruktørassistent: Cecilie Work Buhelt (Kulissen) – Instruktørassistent: Pernille Ørsted (Kulissen).
Instruktørassistent: Cecilie Louise Withagen (Blink)Dem byder vi velkommen til på teatret

kontoret:
På Kontoret har vi fået endnu en dygtig kontormedarbejder: Lisette Torp.
Katja Riis er nu regnskabsmedarbejder, men Katja vil forsat varetage andre kontormæssige opgaver.
Som vi også byder velkommen til:


Når vi har udvidet kontoret med en medarbejder mere skyldes det de nye arbejdsopgaver kontoret har overtaget.

Hvor Dorthe Jensen bl.a. skal stå for: Billetter på nettet og medlemskartotek.
Lisette Torp: Bl.a. skal være nøgleadministrator og skal forestå alle større kopieringsopgaver, samt nyhedsmail til teatrets medarbejdere.
Katja Riis: Er regnskabsmedarbejder og forestå mindre kontormæssige opgaver.
Fast kontordag for alle kontormedarbejdere vil forsat være tirsdag fra kl.: 18.00 til kl. 20.00.
Men er der andre møder som kontormedarbejderne deltager i, da bliver kontordagen den pågældende uge rykket til en anden dag.
Dette bliver annonceret på vores hjemmeside: www.frederiksbergteater under linket frivillige/medarbejdersiden.